Za opracowanie konceptu i kreację odpowiada agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl).

Pierwszym elementem kampanii jest spot wideo, którego emisja poza Internetem została przewidziana także w telewizji: m.in. w kanałach TVN24 oraz TVN Info. Jej celem jest pokazanie, iż zorganizowane grupy pracowników mogą osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami. Organizowanie się w związki zawodowe pomaga też w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego i umożliwia wprowadzanie zmian przyjaznych pracownikom. Za koncepcję i scenariusz spotu odpowiada zespół Think Kong. Animację przygotowało Animatic Studio.
„W spocie pokazaliśmy metaforę organizowania się i znaczenia działania w grupie. Mrówki z animowanego spotu przekonują słonia do współpracy. Jest im łatwiej, bo działają wspólnie” – mówi Norbert Kilen, strategy director agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Spot można obejrzeć w Internecie pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=8NXzX_mNstw