Kampania wideo Think Kong dla NSZZ „Solidarność”

DI
opublikowano: 2010-05-19 15:43

20 maja startuje ogólnopolska kampania NSZZ „Solidarność” pod hasłem „Zorganizowani mają lepiej”.

Za opracowanie konceptu i kreację odpowiada agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl).

Pikieta
Pikieta "Solidarności"
None
None

Pierwszym elementem kampanii jest spot wideo, którego emisja poza Internetem została przewidziana także w telewizji: m.in. w kanałach TVN24 oraz TVN Info.  Jej celem jest pokazanie, iż zorganizowane grupy pracowników mogą  osiągnąć więcej w negocjacjach z pracodawcami. Organizowanie się w związki zawodowe pomaga też w budowaniu społeczeństwa obywatelskiego i umożliwia wprowadzanie zmian przyjaznych pracownikom. Za koncepcję i scenariusz spotu odpowiada zespół Think Kong. Animację przygotowało Animatic Studio. 

„W spocie pokazaliśmy metaforę organizowania się i znaczenia działania w grupie. Mrówki z animowanego spotu przekonują słonia do współpracy. Jest im łatwiej, bo działają wspólnie” – mówi Norbert Kilen, strategy director agencji marketingu interaktywnego Think Kong. Spot można obejrzeć w Internecie pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=8NXzX_mNstw