Karl Lagerfeld pomógł H&M poprawić kwartalny zysk

(Marek Druś)
opublikowano: 28-01-2005, 09:07

Zysk Hennes & Mauritz wzrósł w czwartym kwartale rozrachunkowym o 22 proc. Okazał się wyższy od prognozowanego przez analityków.

Zysk Hennes & Mauritz wzrósł w czwartym kwartale rozrachunkowym o 22 proc. Okazał się wyższy od prognozowanego przez analityków.

Największa europejska sieć sklepów odzieżowych osiągnęła w kwartale zakończonym w listopadzie 2,76 mld SEK (1,2 mld zł) zysku netto. Analitycy prognozowali, że szwedzka spółka osiągnie w tym okresie 2,6 mld SEK. Przychody wzrosły o 14 proc. do 15,9 mld SEK.

Hennes & Mauritz poprawił kwartalny wynik dzięki dobrym wynikom listopada. Szwedzka spółka wprowadziła wtedy do oferty kolekcję odzieży zaprojektowanej przez Karla Lagerfelda.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane