Karta BP PLUS to oszczędność czasu i pieniędzy

Piotr Sokołowski, dyrektor Działu Kart BP Europa SE, Oddział w Polsce
opublikowano: 10-03-2014, 12:15

Na rynku kart paliwowych konkurencja jest duża – swoje karty mają zarówno koncerny paliwowe, jak i emitenci niezależni. O atrakcyjności karty decyduje więc bardzo wiele czynników, dlatego tak ważna jest obserwacja rynku i rodzących się na nim potrzeb.

Karty BP PLUS, działające w systemie Routex, mają zasięg międzynarodowy – można nimi płacić na 18 tys. stacji w kilkudziesięciu krajach i ponad 800 w Polsce.

Sądząc po liczbie nagród, jakie w ciągu kilku ostatnich lat otrzymała karta BP PLUS, można powiedzieć, że naszej firmie  udaje się te potrzeby dobrze odczytać.  Staramy się podchodzić do każdego klienta indywidualnie, zależy nam  na dobrym zrozumieniu specyfiki działalności, poznaniu oczekiwań i problemów z którymi borykają się firmy transportowe. W oparciu o tą wiedzę jesteśmy w stanie przygotować konkurencyjną ofertę, która uwzględni preferowane trasy i specjalne warunki cenowe na wybranych stacjach w całej Europie.

W obecnej, bardzo trudnej gospodarczo sytuacji, dla większości firm wielką wartością jest oszczędność, która wpływa na elastyczność finansową. W przypadku kart paliwowych BP taką oszczędność zapewniają:

None
None


• bezgotówkowe rozliczenia – nie ma konieczności wydawania kierowcom gotówki awansem – płatność następuje w odroczonym terminie;
• zbiorcze faktury – znikają pojedyncze faktury z wielu stacji (oszczędność czasu i przejrzystość rozliczeń);
• kredyt kupiecki – oszczędności dzięki odroczonemu terminowi płatności;
• oszczędność czasu – kierowca spędza mniej czasu na stacji, nie czekając na wygenerowanie faktury;
• nowa oferta zwrotu podatku VAT, która w bardzo łatwy sposób może wpłynąć na poprawę płynności finansowej firmy;
• przejrzystość rozliczeń – szczegółowa specyfikacja transakcji na fakturze oszczędności z tytułu uniemożliwienia nadużyć.

Dobrze oświetlone i wyposażone w nowoczesny monitoring stacje i parkingi pozwalają kontrolować to, co na bieżąco dzieje się na stacji, ale także archiwizować materiał filmowy.

Ścisłe procedury bezpieczeństwa zapewniają szybkie rozpoznawanie wszelkich nieprawidłowości, a specjalne systemy kontroli dają najlepsze wyniki w wykrywaniu nadużyć.

Dodatkowo podpisując umowę na karty paliwowe BP PLUS, klient otrzymuje dostęp do nowoczesnego rozwiązania on-line, pozwalającego na łatwe administrowanie kartami – BP e-Konto umożliwia klientom dostęp do własnego konta kart paliwowych i zarządzanie nimi w każdym miejscu i o każdej porze. Dzięki tej usłudze klient może m.in. samodzielnie ustalić kod PIN do nowej karty, zablokować lub unieważnić kartę, obejrzeć historię operacji dokonywanych na koncie czy też uzyskać szczegółowe dane na temat każdej transakcji (liczba, rodzaj, kwota, nazwa stacji itd.).


Dzięki programowi BP Raporty zarządzający flotą otrzymuje zestaw gotowych raportów na temat najważniejszych elementów funkcjonowania floty, w tym także szczegółowe raporty wykrywające nieprawidłowości w eksploatowaniu pojazdów flotowych.

BP Kontroler to narzędzie pozwalające zwiększyć kontrolę użytkowania kart – dzięki niemu można wprowadzać ograniczenia dotyczące miejsca i pory tankowania oraz ustawiać limity kwotowe dla poszczególnych kart, jak również dla całej firmy.

Szczególnie atrakcyjna okazała się dla klientów profesjonalna aplikacja BP FleetExpert – do zarządzania flotą.

Platforma internetowa integruje wszystkie dane pochodzące z transakcji dokonanych za pomocą kart paliwowych BP PLUS w trybie online. Kiedy istnieje więcej niż jedno źródło danych, mogą być one importowane z własnej bazy lub danych innego dostawcy kart paliwowych.

BP FleetExpert oferuje ponad 75 standardowych raportów oraz raporty dostosowywane do indywidualnych potrzeb Klienta. Kreator raportów BP FleetExpert może przygotowywać standardowe listy, etykiety, wykresy, jak również dokonywać podsumowań, grupować i przeliczać dane. Program został skonstruowany na tyle elastycznie, iż nie ogranicza użytkownika jedynie do raportów znajdujących się w systemie. Nowe raporty mogą być tworzone i dodawane do systemu bez ograniczeń.

Aplikacja była wielokrotnie nagradzana przez jej użytkowników i uznawana za najlepszą usługę flotową na rynku. Praca nad uatrakcyjnieniem oferty nigdy się nie kończy.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Piotr Sokołowski, dyrektor Działu Kart BP Europa SE, Oddział w Polsce

Polecane