Kazar stawia na Czechy i Węgry

Justyna Smolińska
opublikowano: 16-11-2018, 14:09

Marka obuwnicza Kazar widzi potencjał rozwojowy w Europie Środkowej i Wschodniej.

- Widzimy duży potencjał dla naszej marki w Europie Środkowej i Wschodniej (...) Wchodzimy tylko tam, gdzie ta obecność może okazać się długotrwała i przynosząca sukces. Wchodzimy metodą tradycyjną, czyli budujemy salony w galeriach handlowych albo w atrakcyjnych ulicach dużych miast, przede wszystkim stolic. Również bardzo mocno stawiamy na e-commerce - mówi Paweł Dziekoński, wiceprezes Kazar Footwear.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Kazar stawia na Czechy i Węgry