Klientów Tax Care odcięło od lekarzy

opublikowano: 03-10-2019, 22:00

Klienci broniącego się przed upadłością doradcy finansowego przestali być obsługiwani przez Lux Med. Po uregulowaniu zaległości opieka ma być przywrócona.

Gdy Tax Care kicha, jego klienci dostają kataru. Spółka zajmująca się głównie doradztwem finansowym i świadczeniem usług księgowych dla małych i średnich firm dawała swoim klientom możliwość wykupienia na korzystnych warunkach ubezpieczenia medycznego w Lux Medzie. Klienci, którzy co miesiąc przelewają Tax Care pieniądze za pakiet medyczny, na początku października przeżyli jednak niemiłą niespodziankę. Okazało się, że doradca finansowy pieniędzy Lux Medowi nie przelewał. W końcu cierpliwość największego gracza na rynku prywatnej ochrony zdrowia w Polsce się wyczerpała.

Klienci Tax Care, którzy przy jego pomocy wykupili abonamenty medyczne, co
miesiąc płacą za nie pośrednikowi. Ten jednak przestał przelewać pieniądze
dalej. Deklaruje jednak, że zaległości uregulował
Zobacz więcej

ZATOR:

Klienci Tax Care, którzy przy jego pomocy wykupili abonamenty medyczne, co miesiąc płacą za nie pośrednikowi. Ten jednak przestał przelewać pieniądze dalej. Deklaruje jednak, że zaległości uregulował Szymon Łaszewski

— Tax Care wykupił w Lux Med Ubezpieczenia polisę grupowego ubezpieczenia, do której zgłaszał swoich klientów. Ze względu na zaległości w płatnościach składek ubezpieczeniowych, po wielokrotnych wezwaniach do zapłaty umowa ubezpieczenia została rozwiązania z dniem 1 października 2019 r. — informuje Maciej Mikołajewski z Lux Medu.

Tax Care, którego właścicielem jest Idea Bank, pod koniec lipca złożył wniosek o ogłoszenie upadłości, a 10 września ustanowiono w nim tymczasowego nadzorcę sądowego. Jednocześnie sąd odmówił otwarcia przyśpieszonego postępowania układowego.

— Abonamenty medyczne Lux Med podpisane za pośrednictwem Tax Care są nadal ważne. Jest to tymczasowa przerwa w świadczeniu usług — mówi Katarzyna Miazek z Tax Care.

Przedstawiciele Tax Care zapewniają, że pracują nad tym, by obsługa klientów została przywrócona.

— Pierwsza część zaległości została uregulowana, druga jest procesowana. Czekamy na jej akceptację przez tymczasowego nadzorcę sądowego. Obecnie kontaktujemy się z klientami, którzy bezpośrednio odczuli niedogodności. Wszystkich poszkodowanych przepraszamy — mówi Katarzyna Miazek.

Lux Med „nie wyklucza wznowienia obsługi polisy”.

— Pozostajemy w kontakcie z przedstawicielami Tax Care w celu jak najszybszego przywrócenia ochrony ubezpieczeniowej — informuje Maciej Mikołajewski.

W czwartek po południu przedstawiciele Tax Care poinformowali, że zaległości wobec Lux Medu zostały w całości uregulowane. Spółka liczy na to, że obsługa jej klientów zostanie wznowiona już w piątek.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcel Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu