Kolastyna zanurkowała

ML
opublikowano: 17-08-2007, 00:00

Dwa pierwsze kwartały roku, łódzki producent kosmetyków Kolastyna, zakończył z 45,8 mln zł przychodów i zaledwie 1,6 mln zł zysku netto. W takim samym okresie ubiegłego roku było to odpowiednio: 41 i 2,3 mln zł.

— Na spadek zysku miały wpływ wydatki. W pierwszym półroczu zainwestowaliśmy w umocnienie wizerunku marek Kolastyna i Miraculum, nabyliśmy też Unicolor. Liczymy, że do końca roku proporcjonalnie do przychodów zwiększymy nasze zyski — mówi Andrzej Grzegorzewski, prezes grupy.

Inwestorzy chłodno przyjęli wyniki Kolastyny. Na zamknięciu wczorajszej sesji kurs spółki zanurkował mocniej niż cały rynek. Za jeden walor płacono 3,30 zł, co oznacza spadek o 17,9 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy