Kolor Mix myśli o debiucie

GRA
opublikowano: 24-06-2009, 00:00

Producent farb przymierza się do New Connect. Jeśli mu się uda, zasili giełdową rodzinę DM IDMSA.

Producent farb przymierza się do New Connect. Jeśli mu się uda, zasili giełdową rodzinę DM IDMSA.

Kolor Mix, specjalizujący się w produkcji lakierów i farb przemysłowych, do końca roku chce zadebiutować na rynku New Connect. W ofercie prywatnej chce zebrać 2-4 mln zł, ale nie ujawnia, jaką część kapitału chce sprzedać nowym inwestorom. Pieniądze przeznaczy na rozwój działu sprzedaży, ale nie tylko.

— Zamierzamy postawić na innowacyjne produkty, ponieważ generują najwyższe marże — mówi Łukasz Marczuk, wiceprezes Kolor Mix.

Podkreśla, że firma ma mocną pozycję w segmencie innowacyjnym. Z liczną konkurencją walczy jednak w segmencie przemysłowym i samochodowym. W zeszłym roku miałą 4 mln zł przychodów, a na poziomie wyniku netto wyszła na zero. W tym roku, bez uwzględnienia efektów emisji, sprzedaż powinna sięgnąć 6 mln zł. W sprawie zysku zarząd deklaruje, że "będzie".

— Naszym celem jest osiągnięcie w tym roku rentowności netto na poziomie 6-8 proc. — mówi Łukasz Marczuk.

Po debiucie na New Connect Kolor Mix dołączy do giełdowej stajni Domu Maklerskiego IDMSA. Największym udziałowcem firmy jest Gaudi Management, w którym IDMSA ma udziały. Oprócz niego w akcjonariacie Gaudi Management figuruje m.in. Tomasz Bogutyn, wieloletni prezes PKO TFI. Ostatnio próbował uruchomić TFI we współpracy z Emmersonem, pośrednikiem na rynku nieruchomości.

2-4

mln zł Tyle pieniędzy Kolor Mix chce zdobyć w ofercie prywatnej, która poprzedzi jego debiut na New Connect.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane