Kolor Mix myśli o debiucie

GRA
opublikowano: 24-06-2009, 00:00

Producent farb przymierza się do New Connect. Jeśli mu się uda, zasili giełdową rodzinę DM IDMSA.

Producent farb przymierza się do New Connect. Jeśli mu się uda, zasili giełdową rodzinę DM IDMSA.

Kolor Mix, specjalizujący się w produkcji lakierów i farb przemysłowych, do końca roku chce zadebiutować na rynku New Connect. W ofercie prywatnej chce zebrać 2-4 mln zł, ale nie ujawnia, jaką część kapitału chce sprzedać nowym inwestorom. Pieniądze przeznaczy na rozwój działu sprzedaży, ale nie tylko.

— Zamierzamy postawić na innowacyjne produkty, ponieważ generują najwyższe marże — mówi Łukasz Marczuk, wiceprezes Kolor Mix.

Podkreśla, że firma ma mocną pozycję w segmencie innowacyjnym. Z liczną konkurencją walczy jednak w segmencie przemysłowym i samochodowym. W zeszłym roku miałą 4 mln zł przychodów, a na poziomie wyniku netto wyszła na zero. W tym roku, bez uwzględnienia efektów emisji, sprzedaż powinna sięgnąć 6 mln zł. W sprawie zysku zarząd deklaruje, że "będzie".

— Naszym celem jest osiągnięcie w tym roku rentowności netto na poziomie 6-8 proc. — mówi Łukasz Marczuk.

Po debiucie na New Connect Kolor Mix dołączy do giełdowej stajni Domu Maklerskiego IDMSA. Największym udziałowcem firmy jest Gaudi Management, w którym IDMSA ma udziały. Oprócz niego w akcjonariacie Gaudi Management figuruje m.in. Tomasz Bogutyn, wieloletni prezes PKO TFI. Ostatnio próbował uruchomić TFI we współpracy z Emmersonem, pośrednikiem na rynku nieruchomości.

2-4

mln zł Tyle pieniędzy Kolor Mix chce zdobyć w ofercie prywatnej, która poprzedzi jego debiut na New Connect.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu