Czytasz dzięki

Kompetencje przyszłości

opublikowano: 07-06-2020, 22:00

„Tworzenie strategii" i „Planowanie kampanii reklamowych” — to kursy, na jakie jest duży popyt wśród pracowników branży kreatywnej.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała wyniki badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Wzięli w nim udział pracodawcy i pracownicy m.in. agencji digitalowych, reklamowych, domów mediowych i wydawnictw.

Respondenci najczęściej wskazywali zapotrzebowanie na szkolenia dotyczące strategii, nowych technologii marketingowych, a także planowania kampanii reklamowych. W dalszej kolejności wymieniali kursy związane z zarządzaniem projektami, kreatywnością, umiejętnościami menedżerskimi i innowacyjnością. Jeśli chodzi o szkolenia dotyczące rozwoju osobistego — inne preferencje mają pracodawcy, a inne pracownicy. Ci pierwsi są zainteresowani pogłębianiem zagadnień dotyczących sensu pracy, innowacyjności i kreatywności oraz motywacji i zaangażowania w realizację projektów. Natomiast dla pracowników najciekawsze są kursy o tym, jak radzić sobie ze stresem i jak poprowadzić prezentację.

— Branża marketingowa zatrudnia dużo młodych ludzi, którzy patrzą na swoje potrzeby szkoleniowe przez pryzmat wartości charakterystycznych dla młodego pokolenia. Są to m.in. samorozwój, dbałość o work-life-balance, poszukiwanie sensu pracy — podkreśla Anna Kwiatek z agencji Wavemaker.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane