Czytasz dzięki

Kompetencje przyszłości

opublikowano: 07-06-2020, 22:00

„Tworzenie strategii" i „Planowanie kampanii reklamowych” — to kursy, na jakie jest duży popyt wśród pracowników branży kreatywnej.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości opublikowała wyniki badania potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej. Wzięli w nim udział pracodawcy i pracownicy m.in. agencji digitalowych, reklamowych, domów mediowych i wydawnictw.

Respondenci najczęściej wskazywali zapotrzebowanie na szkolenia dotyczące strategii, nowych technologii marketingowych, a także planowania kampanii reklamowych. W dalszej kolejności wymieniali kursy związane z zarządzaniem projektami, kreatywnością, umiejętnościami menedżerskimi i innowacyjnością. Jeśli chodzi o szkolenia dotyczące rozwoju osobistego — inne preferencje mają pracodawcy, a inne pracownicy. Ci pierwsi są zainteresowani pogłębianiem zagadnień dotyczących sensu pracy, innowacyjności i kreatywności oraz motywacji i zaangażowania w realizację projektów. Natomiast dla pracowników najciekawsze są kursy o tym, jak radzić sobie ze stresem i jak poprowadzić prezentację.

— Branża marketingowa zatrudnia dużo młodych ludzi, którzy patrzą na swoje potrzeby szkoleniowe przez pryzmat wartości charakterystycznych dla młodego pokolenia. Są to m.in. samorozwój, dbałość o work-life-balance, poszukiwanie sensu pracy — podkreśla Anna Kwiatek z agencji Wavemaker.

cc937a7e-4287-11ea-b77f-2e728ce88125
Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane