Komunikat na miarę

opublikowano: 10-04-2015, 00:00

Firma Newzmate pracuje nad poprawą komunikacji e-mail marketingowej. Projekt będzie rozwijać pod skrzydłami inkubatora.

Newzmate to kolejna start-upowa spółka „wpięta” w struktury inkubatora Xevin Lub, zależnego od funduszu venture capital Xevin Investments. Firma otrzymała pieniądze na rozwój narzędzia Traq.li, służącego usprawnieniu komunikacji e-mail marketingowej wydawców serwisów internetowych z ich odbiorcami. Rozwiązanie pozwala na większą personalizację wysyłanych treści.

Selekcja komunikatów jest realizowana z zastosowaniem analiz semantycznych oraz technik filtrowania informacji w internecie. Śledzone są zachowania poszczególnych użytkowników danej strony.

— Dzięki Traq.li współczynnik lojalności, liczba wyświetleń czy wizyt na stronie wzrasta co najmniej o 200 proc. — twierdzi Alexei Chapko, założyciel Newzmate. Z narzędzia już teraz korzystają m.in. właściciele Digital First Media (grupa z USA), EurActiv (Słowacja), Genesis Technology Partners (Afryka oraz Kazachstan). W sumie z jego pomocą wysyłanych jest 14 mln e-maili miesięcznie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu