Kopernik walczy o drugą młodość

Fabryka słynnych pierników z Torunia kończy wielkie porządki. Bierze się za eksport i młodsze pokolenia

Złote lata Fabryki Cukierniczej Kopernik (FC Kopernik) przypadły na końcówkę ubiegłego wieku, gdy prowadziła ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji ze słynnym hasłem „ja pierniczę, ty pierniczysz, oni pierniczą”, a markę reklamowały gwiazdy. Potem przybywały kolejne koncerny z gigantycznymi budżetami marketingowymi i rozbudowaną dystrybucją, a inne słodycze coraz mocniej spychały pierniki z półek. — Nie mieliśmy wielkiej spółki matki z zapleczem organizacyjno-finansowym i nagle po latach nienadążania z produkcją musieliśmy nauczyć się walczyć o rynek. Teraz kończymy kilkuletni okres gruntownej...
Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Rolnictwo / Kopernik walczy o drugą młodość