Czytasz dzięki

Kostrzewa: Multikino może wejść na GPW w 2007 r.

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 26-08-2005, 20:18

Należąca do Grupy ITI spółka Multikino, która działa na rynku kin wieloekranowych, może trafić na warszawską giełdę w 2007 roku. Oprócz akcji nowej emisji, inwestorom oferowano by akcje istniejące, ale Grupa ITI chciałaby po ofercie zachować kontrolny pakiet akcji - powiedział PAP prezes ITI Wojciech Kostrzewa.

Należąca do Grupy ITI spółka Multikino, która działa na rynku kin wieloekranowych, może trafić na warszawską giełdę w 2007 roku. Oprócz akcji nowej emisji, inwestorom oferowano by akcje istniejące, ale Grupa ITI chciałaby po ofercie zachować kontrolny pakiet akcji - powiedział PAP prezes ITI Wojciech Kostrzewa.

Kostrzewa poinformował, że do czasu planowanego debiutu Multikina na giełdzie sieć ta powiększy się o kilka kin, otwieranych w wynajmowanych salach w centrach handlowych.

W marcu ubiegłego roku ITI zwiększył udział w Multikinie do 100 proc., odkupując 50 proc. udziałów w tej spółce od UCI.

Prezes ITI poinformował, że w publicznej ofercie akcji Multikina mogłyby być oferowane nie tylko akcje istniejące, ale też papiery nowej emisji. Ostateczna decyzja dotycząca kształtu oferty będzie podjęta najwcześniej w 2007 roku. "Po ofercie ITI miałby, podobnie jak w innych spółkach w Grupie, pakiet kontrolny" - powiedział Kostrzewa.

Dodał, że środki z nowej emisji posłużyłyby Multikinu na przyszły rozwój, w tym na przejęcia. "Uważam, że lata 2007-2008 będą okresem konsolidacji na rynku kin wieloekranowych, w wyniku której zostanie na nim dwóch graczy, w tym Multikino" - powiedział prezes ITI.

Obecnie sieć Multikino, tworzona przez siedem multipleksów, plasuje się na drugiej pozycji na rynku za siecią Cinema City.

W pierwszym półroczu 2005 Multikino zanotowało 10,8 mln euro przychodów ze sprzedaży wobec 10,9 mln euro rok wcześniej.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane