KrakVet podbija Europę

Firma KrakVet stawia kolejne kroki na zagranicznych rynkach. Tym razem kieruje się w stronę Hiszpanii i Włoch.

Po zakończeniu działań związanych z ekspansją na rynki hiszpański i włoski firma KrakVet, w Polsce prowadząca zoologiczny sklep internetowy pod tą samą marką, będzie już obecna w 15 państwach. A zagraniczna sieć, funkcjonująca pod logo Zoofast, ma być nadal rozwijana. Plan na ten rok zakłada jeszcze wprowadzenie biznesu do Irlandii.

— Internet nie ma granic, tak jak i e-commerce, dlategostopniowo angażowaliśmy się w handel zagraniczny. W 2010 r. postawiliśmy pierwsze kroki u naszych południowych sąsiadów — w Czechach i na Słowacji. Poszliśmy za ciosem i tę strategię realizujemy do dzisiaj, stopniowo otwierając się na kolejnych europejskich klientów. Z krakowskiego centrum logistycznego realizujemy średnio 50 tys. zamówień miesięcznie dla ponad 350 tys. klientów w całej Europie — zapewnia Marek Batko, prezes KrakVet.

Firma postawiła także na produkcję i zdołała stworzyć własną markę produktów zoologicznych. Sprzedaż artykułów prowadzi na rynkach europejskich, oczywiście wykorzystując do tego swoją sieć sklepów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / KrakVet podbija Europę