Bank ruszył z ósmą edycją Programu Rozwoju Eksportu. To seria spotkań, konferencji, warsztatów oraz misji zagranicznych, których celem jest zwiększenie zaangażowania polskich firm, jeśli chodzi o handel zagraniczny. Tym razem bank położy nacisk na misje zagraniczne, które pozwalają nawiązać realne relacje biznesowe i stwarzają największą szansę na kontrakty. Dotychczas odbyło się 20 wydarzeń o takim charakterze. Obecnie Santander Bank Polska ma zaplanowane sesje B2B towarzyszące targom International Import Expo w Chinach, wyjazdy do Wielkiej Brytanii i Niemiec dla branży meblowej oraz do Kazachstanu dla producentów maszyn rolniczych i dystrybutorów roślin oleistych. W planach jest również misja przyjazdowa do Polski dla hiszpańskich firm z sektora rolniczego.
Pierwsze wydarzenie w ramach ósmej edycji programu Santandera odbyło się 28 września w Warszawie. Tematyka dyskusji dotyczyła m.in. inwestowania i zakładania biznesu w Wielkiej Brytanii, otoczenia makroekonomicznego, finansowego i biznesowego na Wyspach, najświeższych informacji dotyczących brexitu oraz związanych z tym szans i wyzwań dla polskich firm. Kolejne spotkania odbędą się 12 października w Katowicach oraz 19 października w Gdańsku.
Zainteresowani wzięciem udziału w programie mogą wysyłać zgłoszenia na adres [email protected]. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc rejestracja jest aktywna wyłącznie po uzyskaniu potwierdzenia od organizatora.
W siedmiu poprzednich edycjach Programu Rozwoju Eksportu, które odbywały się jeszcze pod szyldem Banku Zachodniego WBK, wzięło udział ponad 3,1 tys. przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. © Ⓟ