Grupa Unity, dostawca rozwiązań IT dla e-biznesu, przy współpracy z Hedgehog Fund, prywatnym funduszem zalążkowym, zakłada Laboratorium Innowacji, wokół którego chce skupiać twórców nowych rozwiązań dla sektora e-commerce.
— Szukamy projektów, które mogłyby stanowić uzupełnienie naszej oferty. Obecnie interesują nas koncepty z obszaru multichannel commerce,technologie hardware'owe, mobile commerce oraz produkty wsparcia marketingu dla e-commerce — wyjaśnia Tomasz Wesołowski, członek zarządu Grupy Unity. Pomysłodawcy będą mogli liczyć na wsparcie merytoryczne oraz pomoc w rozwoju biznesu i sprzedaży produktu dla sektora B2B. Hedgehog Fund dofinansuje najlepsze projekty kwotą do 1 mln zł.
— Polski rynek e-commerce jest w fazie dynamicznego rozwoju. Jego dalszy wzrost wymaga nowych narzędzi, które będą wykorzystywane przez sklepy internetowe. Rozwiązania te, tworzone czasem przez małe zespoły, potrzebują odpowiedniego wsparcia technicznego, marketingowego lub sprzedażowego, które jesteśmy w stanie zapewnić. Nie bez znaczenia będzie też duża grupa naszych klientów, która chętnie testuje i wdraża nowe pomysły, aby utrzymywać przewagę konkurencyjną. Dostrzegamy duży potencjał rozwoju projektów na rynku polskim, jednak możliwość wdrożeń za granicą będzie dla nas dodatkowym argumentem przy inwestycjach — zaznacza Tomasz Wesołowski. Założyciele Laboratorium Innowacji na zgłoszenia czekają do 31 grudnia 2014 r