Laborpress chce łączyć wydawców

Magdalena Kozmana
opublikowano: 10-06-1999, 00:00

Laborpress chce łączyć wydawcówFUZJE NIEZBĘDNE: Polskie firmy powinny się łączyć, by stawić czoło zagranicznym koncernom wydawniczym — uważa Krzysztof Olbrycht, wiceprezes Laborpress. Laborpress, wydawca 11 specjalistycznych czasopism, m.in. „Motoru”, „Marketing Servis” i „Teleinfo” połączył się ze spółką SAT-AUDIO-VIDEO. Firma nie poprzestanie tylko na tej fuzji i planuje przyłączenie kolejnych czterech wydawnictw.Laborpress, spółka powstała w 1992 r., przejęła na początku tego miesiąca SAT-AUDIO-VIDEO, stając się w ten sposób wydawcą miesięcznika „Sat Audio Video” oraz współwydawcą „Life Video”.— Właściciele przejętego przedsiębiorstwa otrzymają...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Laborpress chce łączyć wydawców