Łącząc doświadczenia, budujemy rozwiązania

  • Materiał partnera
opublikowano: 21-09-2021, 09:59
aktualizacja: 21-09-2021, 17:01

GEZE to nie tylko jeden z wielu producentów, lecz przede wszystkim twórca kompleksowych, systemowych rozwiązań. Do każdego projektu podchodzi z wizją końcowego efektu, a pracownicy kierują się pięcioma kluczowymi wartościami, które zagwarantowały firmie sukces na skalę światową. Jakimi?

Po pierwsze: wsparcie na każdym etapie

Architekci, inwestorzy, a także generalni wykonawcy na każdym etapie realizacji projektu mogą liczyć na wsparcie GEZE. Niezależnie od tego, czy poszukują rozwiązań z zakresu higienicznych drzwi, kontroli dostępu, sterowania oknami, inteligentnych fasad, czy systemów pełnej automatyzacji – każdy otrzyma kompleksową pomoc. Na porządku dziennym w GEZE jest wsparcie w zakresie projektowym i serwisowym. Dzięki temu obiekt właściwie funkcjonuje, a ryzyko ewentualnych awarii jest mocno zredukowane.

Bardzo ważne jest przeanalizowanie wymagań w zakresie funkcjonalności, przepustowości, estetyki, a także bezpieczeństwa użytkowania drzwi i okien. Dopiero po takiej szczegółowej analizie eksperci GEZE doradzają, jakie rozwiązania techniczne powinno się zastosować w danym obiekcie. Inaczej będzie to wyglądać w przypadku reprezentacyjnych drzwi wejściowych o dużym natężeniu ruchu, a zupełnie inaczej przy drzwiach do biur, sal operacyjnych czy też stref zaplecza lub wyjść ewakuacyjnych.

Po drugie: doświadczony zespół fachowców

Sukcesu nie da się osiągnąć bez zaangażowania ludzi. Solidną bazę załogi GEZE stanowią doświadczeni inżynierowie i doradcy wspierani przez zaplecze technologiczne oraz wieloletni know-how z centrali w Niemczech.

– Lata pracy oraz zdobyte w tym czasie doświadczenie pozwalają nam pomagać klientom, którzy spotykają się z danym problemem po raz pierwszy i mają wątpliwości. Dzięki tak wielu projektom zrealizowanym przez nasze zespoły znaleźliśmy wyjście z wielu trudnych sytuacji, a do tego chętnie dzielimy się wiedzą podczas licznych konferencji, szkoleń i prezentacji. Doradcy GEZE dostarczają szczegółowych informacji o dostępnych rozwiązaniach i produktach firmy, a także pomagają przygotować konkretne projekty – mówi Marcin Dmowski, prezes GEZE Polska.

Po trzecie: rozwiązania, a nie tylko produkty

W ofercie GEZE można znaleźć technologie zarówno dla drzwi rozwieranych, przesuwnych, karuzelowych, jak i okien, a także specjalistyczne systemy z zakresu kontroli dostępu, bezpieczeństwa oraz automatyzacji całego budynku. A wszystko po to, aby zagwarantować lepszą izolację termiczną budynków, ich prawidłową wentylację, obniżyć koszty eksploatacji, poprawić bezpieczeństwo epidemiologiczne, usprawnić komunikację, a także zwiększyć funkcjonalność.

– Przewartościowaliśmy nasz sposób funkcjonowania. Zaczynaliśmy od bycia dostawcą podzespołów i produktów. Teraz jesteśmy dostawcą kompleksowych, gotowych rozwiązań. Tego dzisiaj oczekuje rynek oraz przede wszystkim nasi klienci. Chcemy być dla nich partnerem, któremu mogą zaufać. Jesteśmy świetnym doradcą, bo znamy niezbędne normy oraz przepisy, a do tego jesteśmy w stanie zaprojektować gotowe rozwiązanie. Jeśli projekt będzie wymagał indywidualnego podejścia, służymy pomocą. W przypadku specjalistycznych potrzeb pomagamy w realizacji spersonalizowanych projektów. Kierujemy się mottem: „Łącząc doświadczenia – budujemy rozwiązania” – przekonuje Marcin Dmowski.

Po czwarte: używanie najnowszych narzędzi

Tworzenie nowych technologii w zakresie automatyki okien i drzwi wymaga używania najnowszych narzędzi. Projektanci GEZE pracują między innymi w technologii CAD oraz z powodzeniem działają w środowisku BIM. Dysponują modelami swoich produktów, które udostępniają zewnętrznym projektantom, a także korzystają z nich na co dzień w swojej pracy. Takie podejście ułatwia i przyśpiesza pracę nad najbardziej złożonymi projektami. Sprawia też, że komunikacja między partnerami realizującymi daną inwestycję jest łatwiejsza. To wszystko składa się na gwarancję sukcesu!

Po piąte: dobry jakościowo produkt

GEZE nieustannie dostosowuje się do oczekiwań swoich klientów. Dąży do tego, aby oferowane rozwiązania były odpowiedzią na aktualne potrzeby, a nawet wyprzedzały zapotrzebowanie rynku. Sporym wyzwaniem jest nowy design i pomysły architektów, ale i z tym producent świetnie sobie radzi.

– Nasze produkty obsługują coraz większe i cięższe drzwi. Co więcej, powinny one być praktycznie niezauważalne i nie stanowić zbytecznych barier. Czasem stają się elementem dekoracyjnym, niekiedy pełnią ważną funkcję reprezentacyjną, a w innej sytuacji są częścią systemu bezpieczeństwa. To również bierzemy pod uwagę podczas prac przy tworzeniu prototypów naszych rozwiązań. Ze względu na stosowanie ich w miejscach o wzmożonym ruchu, mam tu na myśli szpitale, urzędy, hotele czy galerie handlowe, priorytetem są dla nas jakość, trwałość i bezpieczeństwo – dodaje prezes Marcin Dmowski.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane