Laptop wygrywa ze smartfonem

16-07-2018, 22:00

Konsumenci kupujący online najchętniej korzystają z portali aukcyjnych. Robi tak 83 proc. respondentów badania Payback Opinion Poll.

Konsumenci kupujący online najchętniej korzystają z portali aukcyjnych. Robi tak 83 proc. respondentów badania Payback Opinion Poll. Prawie połowa ankietowanych rezerwuje przez internet usługi, takie jak wizyta u kosmetyczki czy seans w kinie (47 proc. wskazań), a także noclegi (43 proc.). Rzadziej (19 proc.) badani używają aplikacji do zamawiania przewozów pasażerskich. 95 proc. respondentów korzysta z usług e-bankowości, a 93 proc. robi zakupy online. Badanie pokazuje też, że 35 proc. ankietowanych chętnie korzysta z programów lojalnościowych.

— Dzięki nim mają dostęp do specjalnych promocji i rabatów, niejednokrotnie mogą też liczyć na dodatkowe benefity za wybory zakupowe — komentuje Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający Payback Polska.

Aby zrobić e-zakupy lub wykonać jakieś operacje w bankowości elektronicznej, konsumenci najczęściej sięgają po laptopa (na co wskazuje odpowiednio 57 proc. i 41 proc. wskazań). Tylko 21 proc. badanych korzysta ze smartfona.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Iwona Jackowska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Handel / Laptop wygrywa ze smartfonem