Polska firm ZenCard, rozwijająca autorski program lojalnościowy, okazała się najlepsza podczas organizowanych w Dolinie Krzemowej prezentacji start-upów pochodzących z państw-członków Grupy Wyszehradzkiej. Pokonała tym samym przedstawicieli firm technologicznych pochodzących z Węgier, Czech i ze Słowacji.
W rozwiązaniu ZenCard narzędziem służącym do komunikacji firmyz klientem jest karta płatnicza. Start-upy zaprezentowały się przed amerykańskimi inwestorami w ramach V4 TechMatch Silicon, czyli wspólnego projektu czterech organizacji: Konfederacji Lewiatan (poprzez Lewiatan Business Angels) z Polski, Startup Yard z Czech, Innovacio z Węgier i SOVVA ze Słowacji.
Inicjatywa została wsparta również przez Fundację Grupy Wyszehradzkiej V4. Wyróżnienie może się okazać użyteczne dla spółki, zwłaszcza że przedstawiciele ZenCard cały czas poszukują klientów i partnerów biznesowych, w Polsce, ale równieżza granicą. W Stanach Zjednoczonych start-upowcy mieli też okazję odwiedzić siedziby takich firm, jak Google, Facebook czy Airbnb.
To niejedyne laury, jakie w ostatnim czasie otrzymał ZenCard. Rozwiązanie spółki, które na podstawie karty płatniczej identyfikuje konsumenta i w chwili dokonywania przez niego zakupów wczytuje przypisany mu program lojalnościowy, zostało zauważone również podczas konferencji Poland & CEE Loyalty Summit w Krakowie. Realizowany przez ZenCard projekt nagrodzono nagrodą „Innowacja Roku”.