LEGO nie przedłuża współpracy z Shellem

opublikowano: 09-10-2014, 12:16

Kampania Greenpeace zakończyła się sukcesem, donosi The Wall Street Journal. LEGO ogłosiło, że nie będzie kontynuować współpracy promocyjnej z koncernem naftowym Royal Dutch Shell.

Duński producent klocków ugiął się pod wpływem kampanii organizacji ekologicznej Greenpeace, rozpoczętej w lipcu. Zarzucano w niej Shellowi, że jest wielkim trucicielem, a współpracę z LEGO wykorzystuje jedynie do oczyszczenia swojego wizerunku. Podczas kampanii zebrano 1,0 mln podpisów popierających ją osób. Jednym z jej elementów był film opublikowany w internecie, w którym wykorzystano klocki duńskiej firmy. Odtworzono go blisko 6 mln razy.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, wsj.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu