Liberty Direct wchodzi w turystykę

Ubezpieczyciel powalczy na nowym rynku. W ciągu kilku lat planuje pozyskać 100 tys. klientów.

Po dwóch latach od wprowadzenia do sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych Liberty Direct rozszerza ofertę o następny produkt. Podobnie jak w przypadku innych towarzystw, które specjalizują się w sprzedaży polis przez internet i telefon, wybór firmy padł na ubezpieczenia turystyczne.

— Nasze polisy turystyczne będą oferowane przez telefon, internet i w ponad 400 multiagencjach — mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct w Liberty Direct.

Jej zdaniem, firma planuje mieć za kilka lat około 100 tys. klientów objętych ochroną turystyczną. Rynek tego rodzaju polis jest w Polsce wart około 250 mln zł rocznie, a tą kwotą dzielą się praktycznie wszyscy gracze na rynku majątkowym. Michał Kwieciński, dyrektor generalny Liberty Direct, tłumaczy, że rozszerzenie oferty to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcą otrzymać kompleksową ofertę ubezpieczeniową.

— Dywersyfikacja pozwoli nam zbudować silniejszą pozycję w ubezpieczeniach majątkowych — mówi szef ubezpieczyciela.

Wchodząc na rynek ubezpieczeń turystycznych, Liberty Direct dopełniło triady produktów, które najlepiej sprzedają się w kanale direct. Oprócz polis wyjazdowych są to ubezpieczenia mieszkań oraz komunikacyjne. Dalsze rozszerzenie oferty będzie możliwe, jeśli zakład zmieni profil działalności. Dobrym przykładem jest najstarszy direct na polskim rynku — Link4 — który dwa lata temu wszedł na rynek ubezpieczeń dla flot komunikacyjnych, a teraz chce zaistnieć w segmencie polis dla małego i średniego biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mariusz Gawrychowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu