570 mln zł
Tyle wyniosły wpływy reklamowe premierowych odcinków serialu "M jak miłość" (dane cennikowe bez uwzględnienia rabatów) – obliczył TNS OBOP. Dziś telewizyjna Dwójka wyemituje 700. odcinek sagi rodu Mostowiaków, która w najlepszym sezonie (2004/2005) ściągała przed telewizory średnio ponad 10 mln widzów. Najlepiej oglądany wtedy odcinek obejrzało 11,6 mln osób, a widownia serialu stanowiła 69 proc. widowni telewizyjnej ogółem. Z danych TNS OBOP wynika, że przynajmniej jedną minutę tego sezonu "M jak Miłość" widziało 33 mln Polaków powyżej 4 roku życia. Najwięcej na reklamy emitowane przy premierowych odcinkach wydały: Procter Gamble Polska (68 mln zł), Nestle Polska (23 mln zł) oraz L’Oréal Polska (23 mln zł).