Liczby dnia

KAJ
opublikowano: 15-01-2010, 00:00

94%

Tylu Polaków uważa, że reklam w telewizji jest za dużo...

50%

...a taki odsetek badanych w Polsce przyznaje, że zbyt wiele jest reklam w gazetach

W Polsce najbardziej negatywnie ocenianym medium pod względem reklam jest telewizja — wynika z badań domu mediowego ZenithOptimedia. Zaraz za nią plasuje się internet, w którym jest zbyt dużo anonsów według 85 proc. badanych. Reklamy w tych mediach uważane są także za najbardziej irytujące. Na drugim biegunie są prasa, radio i outdoor. Paradoksalnie jednak, im większy poziom irytacji reklamami, tym skuteczniej wbijają się one w pamięć.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KAJ

Polecane