Litewski start-up wkracza do Polski

ANB
opublikowano: 20-01-2021, 12:20

Fundusz Movens VC ogłosił swoją pierwszą zagraniczną inwestycję. Spółce Attention Insight i jej platformie AI otwiera drzwi do polskiego rynku.

Attention Insight rozwija bazującą na sztucznej inteligencji (AI) platformę do projektowania oraz testowania kampanii reklamowych i stron internetowych. Technologiczny koncept stworzony na Litwie znalazł uznanie w oczach inwestorów, w tym polskiego funduszu finansującego start-upy - Movens VC. Wspólnie z litewskim funduszem Open Circle Capital i Litewską Agencją Wspierania Biznesu na rozwój spółki wyłożyli łącznie ponad 800 tys. EUR. Kwota nie jest duża, jak na inwestycje na międzynarodowym rynku venture capital, niemniej jednak ułatwia litewskiej spółce m.in. wejście z biznesem do Polski. Firma uruchomiła już swój oddział w Warszawie.

– W tym roku dotrzemy do kolejnych 15 tys. użytkowników - specjalistów od marketingu, agencji, mediów informacyjnych i firm zajmujących się handlem elektronicznym. Skoncentrujemy się bardziej na ogromnym i szczególnie perspektywicznym polskim rynku oraz polskich agencjach – zapowiedziała Kamilė Jokubaitė, współzałożycielka Attention Insight.

Cel: polski rynek
Cel: polski rynek
Litewski start-up Attention Insight spróbuje przekonać do siebie polskie agencje marketingowe. Zdobył już zaufanie krajowych inwestorów.

Dotychczas litewska spółka pozyskała na świecie ponad 5 tys. użytkowników, m.in. ze Stanów Zjednoczonych, z Niemczech czy krajów skandynawskich.

Zdaniem Artura Banacha, partnera w Movens VC, rozwiązanie proponowane przez Attention Insight ma szansę „zrewolucjonizować sposób, w jaki marketerzy, graficy czy specjaliści od ‘user experience’ i ‘user interface’ pracują nad kampaniami czy stronami internetowymi”.

Attention Insight swoje rozwiązanie rozwija od 2018 r. Na podstawie bazy danych zawierającej ponad 30 tys. obrazów ocenionych w badaniach eye-trackingowych przewiduje, w jaki sposób w danej kampanii rozłoży się uwaga odbiorców.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane