LiveChat zwiększył liczbę klientów

02-10-2017, 08:47
aktualizacja: 02-10-2017, 08:49

We wrześniu liczba klientów, korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wzrosła o 2 proc. m/m do 21,9 tys. osób.

Przed rokiem (1 października 2016 r.) liczba klientów wynosiła 16949.



"Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych za pośrednictwem serwisu www.livechatinc.com. Przychód generowany przez poszczególnych klientów różni się w zależności od wybranego planu abonamentowego oraz liczby stanowisk wykupionych przez klienta" - dodano.

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Zatoński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / LiveChat zwiększył liczbę klientów