Obecność marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrów handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności LPP w regionie.
Marki Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay znalazły tym samym swoje miejsce w największym obiekcie handlowym w Finlandii. Łączna powierzchnia zajmowanych przez nie sklepów, to 6520 m2.
- Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej – dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.
- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek – dodaje Lutkiewicz.
W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 r. spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej.
