LPP debiutuje w Finlandii

  • DI
opublikowano: 17-10-2019, 13:27

Polski producent odzieży zadebiutował w Finlandii. To już 25. kraj na mapie gdańskiej spółki, poinformowała spółka w komunikacie.

Zobacz więcej

Salon Reserved w Helsinkach

Materiały Prasowe

Obecność marek LPP w Mall of Tripla – jednym z najważniejszych centrów handlowych Helsinek, ma strategiczne znaczenie dla budowania rozpoznawalności LPP w regionie.


Marki Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay znalazły tym samym swoje miejsce w największym obiekcie handlowym w Finlandii. Łączna powierzchnia zajmowanych przez nie sklepów, to 6520 m2.
 
- Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej – dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii – tłumaczy Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.


- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek – dodaje Lutkiewicz.


W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 r. spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy