LPP wprowadzi nową markę bielizny prawdopodobnie jesienią

Internet Securities
opublikowano: 2006-02-17 12:24

Spółka odzieżowa LPP planuje wprowadzić, prawdopodobnie jesienią, nową markę bielizny, zapowiedział w piątek prezes spółki Marek Piechocki.

Spółka odzieżowa LPP planuje wprowadzić, prawdopodobnie jesienią, nową markę bielizny, zapowiedział w piątek prezes spółki Marek Piechocki.

„Planujemy otworzenie sklepów z bielizną pod nową marką oraz sklepów z kolekcją dziecięcą pod marką Reserved Kids” – powiedział Piechocki podczas konferencji prasowej.

Przedstawiciele spółki podali jedynie, że debiut nowej marki nastąpi prawdopodobnie jesienią, ale odmówili podania dalszych szczegółów.

W końcu stycznia Piechocki zapowiadał, że spółka zamierza wprowadzić nową markę na rynek pod koniec roku. Powiedział wówczas, że LPP na razie nie ma planów rozwojowych dotyczących nowych sklepów pod tą marką.

We wtorek dziennik „Puls Biznesu” podał, powołując się na nieoficjalne informacje, że LPP przygotowuje dwa nowe projekty inwestycyjne, dotyczące odzieży dla kobiet poniżej 30-go roku życia oraz wyrobów do wnętrza domu, na wzór Zara House.

Jednakże wiceprezes Dariusz Pachla zdementował w rozmowie z „PB” informacje o ofercie produktów wnętrzarskich, zaś odnośnie pdojektu dla kobiet powiedział: „Nie potwierdzam, nie zaprzeczam”.

Obecnie LPP ma dwie marki: Reserved i Cropp, wyposażone we własne sieci sklepów.

Według opublikowanego w piątek raportu za czwarty kwartał ub. roku, w całym 2005 roku grupa miała 40,61 mln zł zysku wobec 42,16 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 685,84 mln zł wobec 546,29 mln zł.

LPP podała wcześniej w piątek, że planuje zwiększyć skonsolidowany zysk netto w 2006 roku do 57 mln zł i przychody do 820 mln zł.