Lufthansa ujednolica swoje witryny

Karolina Guzińska
14-09-2001, 00:00

Lufthansa ujednolica swoje witryny

Niemiecki przewoźnik uruchomił nowy polski serwis internetowy InfoFlyway, dopasowany do standardów, które już niedługo obowiązywać będą wszystkie biura Lufthansy. Na razie Polska jest jednym z dziesięciu pierwszych krajów, w których przewoźnik ujednolicił swoje witryny internetowe.

Polska witryna Lufthansy InfoFlyway (pod adresem www.lufthansa.pl) pozwala użytkownikom na odnalezienie najnowszych informacji dotyczących produktów, na planowanie podróży oraz dokonanie rezerwacji biletu on-line na połączenia wielu linii lotniczych. Za pomocą poczty elektronicznej Lufthansa informuje swoich pasażerów o nowościach w branży lotniczej, ofertach specjalnych, konkursach i promocjach.

Dodatkowo, z okazji 30 urodzin Lufthansy w Polsce, działa w Internecie promocja dla uczestników programu częstego latania Miles & More.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karolina Guzińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Lufthansa ujednolica swoje witryny