Mądry Polak na zakupach

Marcel ZatońskiMarcel Zatoński
opublikowano: 2016-08-23 22:00

Polacy są smartshopperami — przesądza Refunder.pl, wywodzący się ze Szwecji serwis cashbackowy

Polacy są smartshopperami — przesądza Refunder.pl, wywodzący się ze Szwecji serwis cashbackowy, oferujący zwroty pieniędzy za zakupy we współpracujących e-sklepach (jego właścicielem jest Bonnier, wydawca „Pulsu Biznesu”). Czterech na pięciu Polaków korzysta z ofert i programów, które pozwalają na tańsze zakupy lub zapewniają zwroty pieniędzy.

Jak wynika z badań ankietowych, przeprowadzonych dla Refundera przez SW Research, najchętniej robią to pary i samotni rodzice z dziećmi, którzy korzystają też z największej liczby programów lojalnościowych i metod na obniżenie kosztu zakupów, najrzadziej natomiast — wielopokoleniowe gospodarstwa domowe.

— Polacy to świadomi konsumenci, którzy planują swoje wydatki oraz szukają nowych sposobów na oszczędzanie pieniędzy. Coraz więcej osób przekonuje się, że wyszukiwanie promocji w internecie lub przeglądanie gazetek promocyjnych sklepów stacjonarnych to niejedyne sposoby na zaoszczędzenie pieniędzy — mówi Eva-Lotta Wojtasik, Market Analyst & Business Developer w Refunder.pl.