— Choć nie ma jeszcze kompletnych danych o sprzedaży w sierpniu, można już powiedzieć, że to był bardzo udany sezon. W czerwcu i lipcu sprzedaż wzrosła o kilkadziesiąt procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Po siedmiu miesiącach roku wzrost ilościowy sprzedaży sięgnął 15 proc. i spodziewamy się, że w całym 2010 r. utrzyma się na takim poziomie. To dużo, bo w ostatnich latach rynek rósł w tempie 4-8 proc. rocznie — mówi Tomasz Rasztawicki, prezes Nestle Waters Polska.
Według Nestle Waters Polska, wartość rynku także powinna wzrosnąć w tym roku o około 15 proc. A ponieważ w 2009 r. rynek wody butelkowanej był wart 2,5 mld zł, można się spodziewać, że w tym roku producenci wody podzielą między siebie dodatkowo około 400 mln zł.
Więcej w czwartkowym Pulsie Biznesu.