Manchester Utd ma kolejnego sponsora

Tadeusz StasiukTadeusz Stasiuk
opublikowano: 2014-07-16 13:25

Manchester United, czołowy klub angielskiej Premier League pozyskał nowego sponsora. Kilkuletni kontrakt podpisał z nim koncern Nissin Food Products, japoński producent… makaronów. Wartości umowy nie ujawniono.

Jak przypomina Reuters, obecna umowa zawiązana została w kilka dni po tym, jak strategicznym partnerem „Czerwonych Diabłów” został koncern Adidas, globalny producent odzieży i sprzętu sportowego. Co roku na konto klubu wpływać ma od niemieckiego giganta 128,4 mln USD.

Jeden z produktów instant wytwarzanych przez Nissin Food Products (fot. Bloomberg)
Jeden z produktów instant wytwarzanych przez Nissin Food Products (fot. Bloomberg)
None
None

Obecnie popularny „ManU”, który mocno rozczarował dokonaniami w ostatnim sezonie nie awansując do jakichkolwiek rozgrywek na arenie europejskiej, ma 14. globalnych partnerów. Od każdego nich rocznie może pozyskać do 15 mln USD. Właśnie na tym poziomie prognozowana jest wartość najnowszej umowy z Nissin.

Japoński producent, znany zwłaszcza z makaronów typu instant będzie mógł prezentować swoje logo na stadionie Old Trafford, w publikacjach klubowych i na klubowym kanale telewizyjnym MUTV.