Marka TP znika z rynku

opublikowano: 09-03-2012, 08:47

Do końca marca szyldy w salonach sprzedaży zostaną zastąpione przez logo Orange – informuje "Rzeczpospolita".

Nazwa TP ma zniknąć z rynku jeszcze przed Euro 2012.

- Operator nie potwierdza informacji o rozpoczęciu działań rebrandingowych, jednak prezes TP Maciej Witucki już wcześniej wskazywał przełom 2011 i 2012 roku jako termin rozpoczęcia procesu zmian nazwy, zaś koniec tej akcji miało wyznaczać Euro 2012 – informuje „Rz”.

fot. Maciej Witucki prezes TP
fot. Maciej Witucki prezes TP
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ

Polecane