Marki kręcą filmy

  • Marta Bellon
opublikowano: 15-12-2015, 22:00

Firma Youmuse.io sprawdziła, która z branż radzi sobie najlepiej z budowaniem społeczności poprzez YouTube (YT).

W listopadzie najczęściej wyświetlanym kanałem był Samsung Polska (ok. 1,5 mln wyświetleń, 518 opublikowanych materiałów wideo) — mimo spadku wyświetleń o połowę w porównaniu z czerwcem 2015 r. Skok w rankingu wykonał Huawei Polska (614 tys. wyświetleń, wzrost o 65 proc. w porównaniu z czerwcem, 37 filmów) — to efekt kampanii, w której występuje Robert Lewandowski. Trzecie miejsce w rankingu zajął kanał prowadzony przez markę Sony Xperia (461 tys. wyświetleń, 287 filmów). W serwisie YT aktywne są też firmy telekomunikacyjne. Najpopularniejszym kanałem jest Orange Polska (1,5 mln wyświetleń), na drugim miejscu plasuje się T-Mobile (872 tys.),

2048 Tylu subskrybentów pozyskał w listopadzie Play...

563 ...a tyle Legia Warszawa.a na trzecim Play (792 tys.). Wśród klubów piłkarskich na YT najwięcej fanów ma Legia Warszawa (ponad 42 tys. subskrybentów; 1,2 mln wyświetleń). Lech Poznań ma 26 tys. subskrybentów, a Korona TV — kanał Korony Kielce — 12 tys. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu