McLaren znalazł niszę

ŁO, Bloomberg
28-08-2018, 10:09

Brytyjski producent drogich sportowych samochodów jest zadowolony z wyników nowego salonu w Brazylii.

- Dealer McLarena w Sao Paulo, który jest bardziej galerią sztuki niż salonem samochodowym, został otwarty w maju i już osiągnął 50 proc. zakładanej rocznej sprzedaży - informuje agencja Bloomberg.  

McLaren 600LT
Zobacz więcej

McLaren 600LT

McLaren

McLaren prognozował, że w pierwszym roku sprzeda w Brazylii 20 aut. Taki cel może się wydawać łatwy do osiągnięcia, ale przecież mowa o superautach w przedziale cenowym od 410 tys. USD do 3,9 mln USD.  

McLaren Automotive obecny jest w 31 krajach i rocznie produkuje około 3,5 tys. samochodów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / McLaren znalazł niszę