Mecenat: Och-Mercedes

MIB
opublikowano: 25-06-2010, 00:00

Mercedes Benz "ubiera się" w białą bluzkę. Firma, wspierając Fundację na rzecz Kultury, założoną przez Krystynę Jandę, objęła patronatem i wsparła finansowo przedstawienie "Biała bluzka" według opowiadania Agnieszki Osieckiej w reżyserii Magdy Umer, wystawiane w warszawskim Och-Teatrze. Dlaczego akurat Och-Teatr? Przedstawiciele Mercedesa twierdzą, że to miejsce doskonale pasuje do wizerunku firmy, że Krystyna Janda tworzy markę Och-Teatr i że "jest to premium" — całkiem jak Mercedes. Znaczenie ma pewnie i to, że Krystyna Janda jest wierną klientką Mercedesa. Aktorka nie kryje sympatii dla tej marki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu