Media na cyfrowej wojnie

Podcasty, Spotify i Tidal kontra radio. YouTube, Netflix i Showmax kontra telewizja. Portale kontra prasa. W cyfrowym świecie rywalizacja o fanów i idące za nimi przychody rządzi się swoimi prawami.

O tym w pierwszym odcinku nowego sezonu podcastu Puls Biznesu do słuchania. Kolejne odcinki co piątek w Twojej aplikacji podcastowej (np. Lecton).

Archiwalne odcinki Pulsu Biznesu do słuchania dostępne na pb.pl/dosluchania

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Sołtys

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Media na cyfrowej wojnie