Na 369 spółek z warszawskiego parkietu tylko kilka odparło atak sprzedających. Królem parkietu jest Mediatel, spółka z branży telekomunikacyjnej. Jego akcje dały zarobić w ciągu roku 24 proc.
- Siłą naszej spółki jest strategia, która polega na konsolidacji rynku. W tym roku przejęliśmy już cztery podmioty. Niewykluczone, że w grudniu wchłoniemy jeszcze jedną firmę – mówi Marcin Kubit, prezes Mediatela.
Podkreśla, że spółka dokonuje przejęć bez zbytniego zadłużania się.
- Rozwijamy się szybko mimo trudnych czasów, co dla akcji Mediatela powinno oznaczać dalszy potencjał do wzrostów. Ponadto działamy w branży telekomunikacyjnej, która jest wyraźnie odporna na kryzys – tłumaczy prezes Kubit.
Dodaje, że 20098 r. będzie okresem dynamicznego wzrostu. Prognoza pojawi się w styczniu.
Więcej w dzisiejszym „PB”