InCredibles jest jednym z najbardziej popularnych wśród rodzimych start-upów programem akceleracyjnym. Inicjatywa, z którą kilka lat temu na rynek wyszedł Sebastian Kulczyk, prezes Kulczyk Investments, jest przez wielu postrzegana jako trampolina sukcesu w sektorze nowych technologii i przepustka do funduszy venture capital finansujących rozwój młodych biznesów. Tym razem InCredibles w ramach najnowszej edycji Incredible Academy przygotował cykl podcastów, w których skupieni wokół programu eksperci i mentorzy podzielą się wiedzą o biznesie i pomogą młodym przedsiębiorcom dopasować się do pandemicznej rzeczywistości.

Tematy podcastów zostały przygotowane na podstawie bieżących problemów i zagadnień zgłoszonych przez samych startupowców. Sporo będzie o tym, w jaki sposób zarządzać pieniędzmi w trudnych czasach, jak sprzedawać, reklamować i rozliczać się online czy też zapanować nad pracą zdalną. Niestety pandemia COVID-19 oraz będące jej konsekwencją lockdowny i gospodarczy kryzys mocno odbijają się także na działaniu młodych, technologicznych firm. Niektóre z dotychczasowych modeli prowadzenia biznesu przestały się sprawdzać w obecnych czasach. Często konieczne jest więc wprowadzanie natychmiastowych zmian i szukanie nowych rozwiązań.
Podcasty są publikowane co tydzień, począwszy od połowy listopada. Zaplanowane zostały cztery odcinki. Są udostępniane na kanałach InCredibles prowadzonych na YouTube, Anchor.fm, Spotify, Radio Public, Google Podcasts, Breaker.
Podcasty Incredible Academy
- „Startupy: jak zatrudniać, aby potem nie zwalniać?” z udziałem: Grażyny Rzehak (HR executive) oraz Iwony Suchomskiej (Keystone Consulting).
- „Praca zdalna: z dala od biura, szefa i normalności?” z udziałem: Daniela Bieniasa (CBRE) oraz Michała Kramarza (Google for Start Ups).
- „Kryzys w finansowaniu czy finansowanie w kryzysie – jak zarządzać pieniędzmi w trudnych czasach?” z udziałem: Rafała Pluteckiego (inwestor z obszaru nowych technologii) oraz Jakuba Karnowskiego (ekonomista, finansista, menadżer).
- „Lockdown w świecie start-upów: jak sprzedawać, reklamować i rozliczać się online?” z udziałem: Damiana Zapłaty (Allegro) oraz Marcina Beme (założyciel Audioteki).