Mercedes kusi interaktywną przejażdżką (WIDEO)

ŁO
opublikowano: 22-03-2011, 15:05

W nowej interaktywnej reklamie Mercedesa, widz staje się głównym bohaterem.

Marketingowy zespół Mercedesa jest chyba w dobrej formie. Sportowy model SLK promuje długi interaktywny film  „Speed Date”, z udziałem modelki i aktorki Kseni Lauren.

Mercedes i Ksenia Lauren (fot. Mercedes)
Mercedes i Ksenia Lauren (fot. Mercedes)
None
None

Piękna Rosjanka nie jest jednak jedynym bohaterem historii. Dołącza do niej widz. Jak to działa?

Ksenia podjeżdża lśniącym SLK i namawia cię na przejażdżkę. Jeśli jesteś „łatwym” kąskiem, historia toczy się dalej od razu, ale jeśli odmówisz, to Ksenia będzie szukała nowych argumentów. I tak w kółko, ciągle nowe wybory, a Ksenia nie odpuszcza.

Mercedes chce skusić potencjalnego nabywcę wirtualną jazdą testową z modelką. Ile osób się oprze?

Pomysł Mercedesa może być inspiracją ciekawego wykorzystania reklamy interaktywnej. Trzeba się jednak liczyć z budżetem pęczniejącym z każdą kolejną sceną.

Interaktywny film na stronie Mercedesa>>>

Jak powstawała reklama

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane