Microsoft bawił się w Blue Cactus

Zawadzka Renata
opublikowano: 1999-02-04 00:00

Microsoft bawił się w Blue Cactus

Jak co roku, Microsoft Polska zakończył rok obrachunkowy radosną zabawą w restauracji Blue Cactus w Warszawie.

— Ostatni rok przyniósł 30-procentowy wzrost sprzedaży. Największą dynamikę przekraczającą 220 proc. obserwowaliśmy w sprzedaży produktów bardzo zaawansowanych, służących do zarządzania siecią, do przepływu informacji w przedsiębiorstwach itp. — twierdzi Waldemar Sielski, szef polskiego oddziału Microsoftu.

Cień na powszechną radość rzucił nie rozstrzygnięty spór pomiędzy Optimusem, jednym z największych partnerów Microsoftu w Polsce, a amerykańską firmą Touchstone.

— Z naszej perspektywy Optimus jest OK. Jesteśmy jednak bardzo czuli na sprawy przestrzegania praw autorskich, toteż pozostaje nam życzyć firmie, by w istocie była bez skazy — mówi Waldemar Sielski.