Microsoft zainwestuje 500 mln USD w marketing

(Tadeusz Stasiuk)
opublikowano: 20-03-2006, 07:15

Koncern komputerowy Microsoft rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamowo-sprzedażową pod hasłem ”People Ready Business”. Jej koszt wyniesie 500 mln dol.

Koncern komputerowy Microsoft rozpoczyna zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamowo-sprzedażową pod hasłem ”People Ready Business”. Jej koszt wyniesie 500 mln dol.

Za kreację reklamową odpowiada agencja McCann Erickson z San Francisco, a za media Universal McCann. Kampania prezentuje m.in. najnowszy system operacyjny Windows Vista, nową wersję programu Office i oprogramowanie dla multimedialnych aparatów komórkowych. Reklamy prasowe i telewizyjne będą adaptowane w wielu krajach na całym świecie.

Nowa strategia marketingowa ma zwiększyć obroty koncernu i pomóc w walce z konkurencją: firmą IBM (m.in. w zakresie baz danych, poczty internetowej i zarządzania zasobami danych przedsiębiorstw), Google (Internet), Apple Computer (muzyka w sieci) oraz Sony (konsole do gier).

WST, Presserwis

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Tadeusz Stasiuk)

Polecane