Czytasz dzięki

Między tradycją a coworkingiem

opublikowano: 24-10-2019, 22:00

Mniejsze powierzchnie, krótsze umowy, z meblami lub bez — to pomysł dla najemców ceniących sobie elastyczność.

Grupa deweloperska Megapolis powiększa aż do 20 proc. całkowitej przestrzeni część przeznaczoną na elastyczne biura we wrocławskiej inwestycji Bielany Business Point. W odróżnieniu od tradycyjnego najmu biurowego w jej ofercie dostępne są lokale o powierzchni od 30 do 200 m kw. Minimalny okres wynajmu to nawet 6 miesięcy.

Jedna piąta powierzchni Bielany Business Point zajmą przestrzenie wynajmowane w
dynamicznej formule. W części z nich można wprowadzić się niemal z dnia na
dzień
Zobacz więcej

ELASTYCZNOŚĆ:

Jedna piąta powierzchni Bielany Business Point zajmą przestrzenie wynajmowane w dynamicznej formule. W części z nich można wprowadzić się niemal z dnia na dzień Fot. ARC

— Nowoczesne firmy często prowadzą projekty, wymagające od nich elastyczności i mobilności, a ponadto cechujące się nieprzewidywalnością. W większości obiektów powierzchnie dostępne są wyłącznie na kilkuletnie okresy, a centra biurowe też niechętnie otwierają się na mniejsze firmy, które zapewniają mniejszą stabilność wynajmu — mówi Adam Pietkiewicz, prezes spółki Megapolis.

Tymczasem popyt na takie powierzchnie jest bardzo duży. Elastyczne biura zaoferowane wcześniej w Bielany Business Point natychmiast znalazły najemców i stąd decyzja o powiększeniu tej oferty. W wariancie Compact Office w cenę czynszu wliczona jest możliwość korzystania ze strefy socjalnej (toalety, jadalni) oraz sal konferencyjnych. Dzięki temu wynajmowane lokale biurowe mogą mieć mniejszą powierzchnię, a to oznacza spore oszczędności dla najemcy, który może całą wynajmowaną przestrzeń przeznaczyć na główną działalność. Wynajmowane powierzchnie dostępne są 24 h na dobę 7 dni w tygodniu. Wariant Instant Office różni się tym, iż najemca otrzymuje biuro umeblowane, gotowe do wprowadzenia się niemalże od zaraz.

— Rozwijany model wynajmu wpisuje się w dynamicznie rozwijający się trend na rynku biurowym. Oferujemy elastyczność, która nie jest dostępna w większości parków biurowych. Do tej pory standardem były umowy podpisywane na okres 5-letni, przy których po stronie najemcy przeważnie pojawiała się partycypacja w kosztach oddania biura pod klucz, czyli tzw. fit outu. Dla rozwijających się firm może to stanowić zaporę nie do przejścia, a w konsekwencji zmusza je do szukania przestrzeni w obiektach o niższym standardzie. My zmieniamy tę sytuację, realizując model wynajmu w postaci Compact Office, w którym łączymy standard obiektu klasy A z elastycznością — wyjaśnia Adam Pietkiewicz.

Bielany Business Point to pięciokondygnacyjny budynek, oferujący 12 tys. m kw. powierzchni biurowej.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Paweł Berłowski

Polecane