Milion dla Woodpecker.co

opublikowano: 25-08-2015, 22:00

Xevin Lab wziął pod swoje skrzydła firmę, ułatwiającą przedsiębiorcom dotarcie do nowych klientów.

Inkubator technologiczny Xevin Lab zainwestował w Woodpecker.co, narzędzie online, które ma pomagać przedsiębiorcom w wysyłce e-maili do potencjalnych klientów. Dzięki wykorzystaniu odpowiednich algorytmów Woodpecker automatycznie wysyła spersonalizowane zapytania e-mailowe do ściśle sprecyzowanej grupy odbiorców.

Po stronie klienta leży stworzenie treści sekwencji e-maili, załączenie bazy adresatówi określenie czasu wysyłki, natomiast samą wysyłką zajmie się Woodpecker.

Przy tym narzędzie automatycznie odcina z wysyłki kolejnych przypomnień tych adresatów, którzy odpowiedzieli na któregoś z wcześniej wysłanych emaili, dlatego też osoba odpowiedzialna za sprzedaż albo kontakt z partnerami przejmuje korespondencję z zainteresowanymi odbiorcami dopiero w momencie, kiedy odpowiedzą na pytanie wysłane z Woodpecker.co. Do tego cała korespondencja dla odbiorców wygląda jak wysłana ręcznie z osobistego albo firmowego adresu e-mail.

— Nasz projekt skierowany jest głównie do firm działającychna rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. Wiemy z doświadczenia, że w małej firmie często jedna osoba wykonuje wiele typów zadań — wysyłka e-maili do potencjalnych klientów to tylko jedno z nich — mówi Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co. Xevin Lab na inwestycję przeznaczył do 1 mln zł. Finansowanie może osiągnąć taką kwotę do końca 2015 r.

— Jego wysokość zależy od realizacji planu rozwoju technologii i celów sprzedażowych — tłumaczy Radosław Czyrko, prezes Xevin Lab. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu