Moda dla kobiet biznesu i biznes modowy

Justyna Smolińska
opublikowano: 23-02-2018, 20:28
aktualizacja: 23-02-2018, 20:31

MARLU to nie tylko butik, to przede wszystkim firma rodzinna, a jej nazwa nie jest przypadkowa – tworzą ją pierwsze litery imion jej założycielek. Znakiem charakterystycznym MARLU jest także logo.

MARLU to nie tylko butik, to przede wszystkim firma rodzinna, a jej nazwa nie jest przypadkowa – tworzą ją pierwsze litery imion jej założycielek. Znakiem charakterystycznym MARLU jest także logo.

- Nazwa MARLU pochodzi od imion wszystkich najbliższych mi kobiet, więc jest to Marta, Ania, Rzepniewskie - nazwisko, Lila, Ula - to są początki imion naszych silnych kobiet z rodziny. I tak samo w naszym znaku, w naszym logo - jest linia nieskończoności, linia miłości i uważam, że w rodzinie siła i stąd to się wszystko wzięło - mówi Agata Ula Rzepniewska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna marki MARLU

Podział obowiązków jest jasny - sprawami organizacyjnymi zajmuje się Marta. Agata jest tu od projektowania i tworzenia kolekcji. I dobrze, bo jak sama mówi dla niej to właśnie sprawy papierkowe są najtrudniejsze. Z czym jeszcze trzeba się zmierzyć prowadząc biznes modowy?

- Chciałabym żeby doba była dłuższa, więc najtrudniejsza jest organizacja tego dobrze. My mamy swoją szwalnię. Musimny dzielić mnie przede wszystkim między pracę w szwalni, gdzie robię wszystkie konstrukcje i wykonuje nowe modele, a późniejszymi właśnie przymiarkami z klientkami, które indywidualnie zawsze spotykają się ze mną, tak zebym mogła im doradzić co będzie dla nich najlepsze, najkorzystniejsze - mówi Rzepniewska.

Agata Ula Rzepniewska jest absolwentką Międzynarodowego Instytutu Projektowania i Marketingu Mody z siedzibą we Florencji -  Polimoda. Zdobyte wykształcenie przekłada się na precyzyjne kroje oraz wyjątkowe wzornictwo. Wszystkie projekty MARLU łączy charakterystyczny styl – połączenie ponadczasowej klasyki z nutą nonszalancji. Wszystkie kolekcje odszywane są w Polsce, w rodzinnej szwalni z ponad 20 – letnią tradycją, którą założyła mama sióstr Rzepniewskich.

Jak jednak tworzyć ubrania, które będą się sprzedawały? Zdaniem Agaty Uli Rzepniewskiej najważniejsza jest jakość i surowiec.

- Po dwóch i pół roku mogę chyba powiedzieć, że słyniemy już z garniturów i tak naprawdę bardzo dużo kobiet, tak naprawdę bizneswoman do nas przychodzi, żeby uszyć sobie coś idealnie dla siebie na miarę i jestem z siebie bardzo dumna - dodaje.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Moda dla kobiet biznesu i biznes modowy