MOIE'a biżuteria

Justyna Smolińska
opublikowano: 11-05-2018, 11:44
aktualizacja: 11-05-2018, 11:45

W dzisiejszym programie pokazujemy, jak prowadzi się biżuteryjny biznes, co jest najtrudniejsze w prowadzeniu własnej marki i jak powstają bransoletki, kolczyki i nausznice, projektowane przez architekta z zamiłowaniem do mody.

- Pochodzę z rodziny krawieckiej i zawsze marzeniem mojej mamy było, żebym została projektantką mody – ja zostałam architektem, więc blisko. Pracuję już jako architekt od trzynastu lat i w pewnym momencie poczułam zmęczenie zawodem. Poczułam, że muszę zrobić coś innego, troszeczkę bardziej kobiecego - mówi Katarzyna Kazimierczyk, właścicielka marki 'moie'

I tak prawie trzy lata temu, w lipcu 2015 roku, powstała pierwsza biżuteria z logiem ‘moie’.

Jak mówi właścicielka marki-  Wszystkie projekty są bardzo bliskie mojemu sercu, dlatego uznałam, że są 'moie' - stąd nazwa - z błędem ortograficznym dla przekory.

Początki, jak przyznaje projektantka, były trudne. Wszystkiego trzeba było nauczyć się samemu i samemu wypracować.

- Nie ma poradnika, nie ma przedmiotu w szkole, który uczyłby jak zacząć biznes, jak zrobić wszystko dobrze i nie popełniać tylu błędów. Wszystko po kolei było trudne. Jak w ogóle założyć działalność? Jak przejść przez te wszystkie prawne tematy związane na przykład z urzędem patentowym, żeby nikt mojej biżuterii nie był w stanie podrobić - mówi Katarzyna i dodaje - Trzeba wypracować grono odbiorców, klientów, obsługę klienta. To się nie dzieje od razu. To są długie miesiące.

Nietypowe wzory i konstrukcje podbiły jednak rynek i coraz śmielej się na nim rozpychają. Teraz w planach jest stworzenie kolejnej kolekcji biżuterii i otwarcie butików "moie" w innych polskich miastach.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Justyna Smolińska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / MOIE'a biżuteria