Mundial napędza rynek reklamowy

WST, Presserwis
opublikowano: 05-04-2006, 00:00

Liczba reklam związanych z Mundialem wzrosła w Niemczech z 45 we wrześniu 2005 r. do 264 w lutym — wynika z raportu Nielsen Media Research. Za używanie logo Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 15 głównych sponsorów i sześć niemieckich firm patronujących imprezie (m.in. Deutsche Telekom, Adidas i Continental) zapłaciło organizacji FIFA 700 mln EUR. Niemiecki rynek reklamowy wzrósł w 2005 r. o 6,7 proc., do 22,6 mld EUR. Analitycy rynku prognozują dalszy wzrost: o 7-8 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WST, Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy