Murapol serwuje luksus w cenie

opublikowano: 26-06-2019, 22:00

Od tego roku deweloper wyposaża wszystkie mieszkania w innowacje i pakiet antysmogowy.

Obecna na rynku od 18 lat na rynku spółka Murapol jest w ścisłej czołówce największych firm deweloperskich w kraju — realizuje inwestycje mieszkaniowe w 17 miastach. Teraz stawia na technologie i młodych.

Ambasadorem najnowszej kampanii marketingowej „Murapol, najlepsze
miejsca na świecie” jest Andrzej Bargiel (na zdjęciu w środku), polski narciarz
wysokogórski i pierwszy człowiek w historii, który zjechał z wierzchołka K2
Zobacz więcej

NOWA TWARZ:

Ambasadorem najnowszej kampanii marketingowej „Murapol, najlepsze miejsca na świecie” jest Andrzej Bargiel (na zdjęciu w środku), polski narciarz wysokogórski i pierwszy człowiek w historii, który zjechał z wierzchołka K2 ARC

— Będziemy dostarczać lokale dla bardziej wymagających nabywców, szukających innowacyjnych rozwiązań w mieszkaniach, które zapewnią im komfort, bezpieczeństwo, ale także bieżące oszczędności — powiedział Nikodem Iskra, prezes Murapolu.

Pomóc w tym mają nowoczesne dodatki, które pojawią się we wszystkich inwestycjach wprowadzonych do sprzedaży w tym roku. Ponad 20 osiedli oferowanych przez dewelopera będzie wyposażonych w rozwiązania typu smart home, ale także — w cenie mieszkania — pakiet antysmogowy „zapewniający czyste powietrze w mieszkaniu o każdej porze roku”. Celem Murapolu jest dotarcie głównie do osób młodych, które kupują pierwsze mieszkanie.

— Są to osoby zainteresowane lokalizacjami typu „middle”, czyli takimi, które znajdują się nieco dalej od centrum, ale są dobrze z nim skomunikowane. Obecnie w naszej grupie docelowej plasują się klienci poszukujący mieszkań o podwyższonym standardzie, ale w przystępnej cenie. Taka jest właśnie nasza oferta, którą nazwaliśmy „affordable premium” — mówi Nikodem Iskra.

Atrakcyjna oferta ma pomóc spółce zrealizować do 2021 r. główne cele strategiczne.

— Zależy nam na utrzymywaniu stabilnych i powtarzalnych wyników działalności. Rocznie chcemy sprzedawać i przekazywać klientom od 3 do 3,5 tys. mieszkań, a tym samym wprowadzać do sprzedaży 3,5-4 tys. lokali — mówi prezes.

65937540-8c2f-11e9-bc42-526af7764f64
Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE

Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa.

Kliknij w link w wiadomości, aby potwierdzić subskrypcję newslettera.
Jeżeli nie otrzymasz wiadomości w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.

Według dewelopera obecność na kilkunastu rynkach to jego główna przewaga nad konkurencją.

— Posiadamy najbardziej zdywersyfikowaną mapę inwestycjispośród wszystkich deweloperów działających w Polsce. Pozwala nam to radzić sobie z opóźnieniami w wydawaniu pozwoleń na budowę. Ponadto nasz bank ziemi wystarczy na budowę blisko 21 tys. mieszkań w perspektywie następnych kilku lat — dodaje Nikodem Iskra.

Iwona Sroka, członek zarządu Murapol, zapewnia, że bariery związane z deficytem rąk do pracy i rosnącymi cenami materiałów budowlanych nie są zamartwieniem spółki.

— Korzystamy z innowacyjnych rozwiązań architektonicznych: projektowanie 3D, system BIM i unit 94. Pozwalają one już w początkowej fazie inwestycji maksymalnie kontrolować koszty. Planując budynki nasi architekci i inżynierowie z wyprzedzeniem wiedzą, jak projektować, aby uzyskać oczekiwaną marżę. Jest to szczególnie cenne w sytuacji silnej presji na marże — mówi Iwona Sroka.

Spółka ogłosiła również początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym ambasadorem marki — Andrzejem Bargielem, pierwszym narciarzem, który zjechał z K2, drugiego co do wysokości szczytu Ziemi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dominika Masajło

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu