Czytasz dzięki

Nagrody czekają na twórców innowacji

SACH
opublikowano: 01-09-2020, 22:00

Trwa nabór zgłoszeń do trzeciej edycji największego na polskim rynku konkursu, który docenia innowatorów z sektorów sprzedaży detalicznej i dóbr szybkozbywalnych.

O tytuł „Złotych Innowacji FMCG & Retail” zawalczyć mogą nowatorskie produkty, które zostały wprowadzone na rynek bądź zostały w znaczący sposób ulepszone od 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. Udział w konkursie jest bezpłatny, a zmagania po raz kolejny organizuje Fischer Trading Group. Nowatorskie rozwiązania z branży FMCG można zgłaszać w 29 kategoriach produktowych, które zostały podzielone na pięć grup („Smak”, „Skład”, „Opakowanie”, „Odpowiedź na potrzeby”, „Chwile z produktem”).

Nagrody czekają również na innowacyjne produkty, usługi lub rozwiązania dotyczące sprzedaży detalicznej (część konkursu pod nazwą Retail). Tu do wyboru jest 13 kategorii. O wyborze laureatów zadecydują konsumenci w badaniu internetowym przeprowadzonym przez firmę Territory Influence. Ogłoszenie wyników odbędzie się w październiku na kanale Spożywcza TV. Do konkursu w 2019 r. zgłoszonych zostało ponad 220 innowacyjnych produktów szybkozbywalnych i ponad 40 nowatorskich produktów, usług i rozwiązań dla handlu.

Ostatecznie statuetki „Złota Innowacja FMCG” trafiły do 28 produktów, było też 28 wyróżnień. Z kolei tytuł „Złotej Innowacji Retail” otrzymało 15 rozwiązań i produktów.

WAŻNA DATA: 10.09 - do tego dnia można zgłaszać się do konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”.

WIĘCEJ INFORMACJI: Szczegóły dotyczące konkursów można znaleźć na stronach: www.zloteinnowacje.pl, www.hurtidetal.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: SACH

Polecane