Najpierw crowdfunding, potem giełda

opublikowano: 14-04-2019, 22:00

MedFood Group planuje produkcję batonów fit i konsultacje dietetyczne online. Chce jeszcze w tym roku zabłysnąć na małym parkiecie.

Spółka, której biznes kręci się wokół zdrowego stylu życia, ogłosi jutro kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl. Chce zwiększyć swój budżet o 800 tys. zł. Inwestorzy oprócz akcji MedFood Group otrzymają pakiety pozapłacowych dodatków, m.in. zniżki na konsultacje dietetyczne i indywidualne jadłospisy przygotowane przez specjalistów.

Crowdfunding to kolejny krok przybliżający firmę do debiutu na NewConnect. MedFood Group chce pozyskać z emisji akcji do 3 mln zł.

— Nasz cel to osiągnięcie kapitalizacji na poziomie 60 mln zł i przejście na główny parkiet GPW z rozwiniętą produkcją spożywczą i innowacyjnymi usługami IT — zapowiada Marcin Marcinkiewicz, prezes MedFood Group.

Szacuje, że w kolejnych latach przychody spółki poszybują w górę m.in. dzięki inwestycjom w zdrową żywność. W najbliższym czasie MedFood Group planuje uruchomienie platformy e-commerce do sprzedaży i prowadzenia konsultacji dietetycznych online, a także aplikacji i gier mobilnych. Natalia Palmowska, dietetyczka MedFood Group, ujawnia, że do końca 2019 r. firma wprowadzi na rynek linię 10 słodyczy fit.

— Będą to zdrowe batony i przekąski zawierające wartości odżywcze m.in. dla osób chorych na cukrzycę, miażdżycę, nadciśnienie, a także z problemami nowotworowymi — zaznacza Natalia Palmowska.

Na ten cel spółka otrzymała dotacje z PARP. Warto podkreślić, że obecnie na NewConnect i głównym parkiecie nie ma podobnej firmy działającej w branży health & wellness.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy