Najpierw crowdfunding, potem giełda

opublikowano: 14-04-2019, 22:00

MedFood Group planuje produkcję batonów fit i konsultacje dietetyczne online. Chce jeszcze w tym roku zabłysnąć na małym parkiecie.

Spółka, której biznes kręci się wokół zdrowego stylu życia, ogłosi jutro kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway.pl. Chce zwiększyć swój budżet o 800 tys. zł. Inwestorzy oprócz akcji MedFood Group otrzymają pakiety pozapłacowych dodatków, m.in. zniżki na konsultacje dietetyczne i indywidualne jadłospisy przygotowane przez specjalistów.

Crowdfunding to kolejny krok przybliżający firmę do debiutu na NewConnect. MedFood Group chce pozyskać z emisji akcji do 3 mln zł.

— Nasz cel to osiągnięcie kapitalizacji na poziomie 60 mln zł i przejście na główny parkiet GPW z rozwiniętą produkcją spożywczą i innowacyjnymi usługami IT — zapowiada Marcin Marcinkiewicz, prezes MedFood Group.

Szacuje, że w kolejnych latach przychody spółki poszybują w górę m.in. dzięki inwestycjom w zdrową żywność. W najbliższym czasie MedFood Group planuje uruchomienie platformy e-commerce do sprzedaży i prowadzenia konsultacji dietetycznych online, a także aplikacji i gier mobilnych. Natalia Palmowska, dietetyczka MedFood Group, ujawnia, że do końca 2019 r. firma wprowadzi na rynek linię 10 słodyczy fit.

— Będą to zdrowe batony i przekąski zawierające wartości odżywcze m.in. dla osób chorych na cukrzycę, miażdżycę, nadciśnienie, a także z problemami nowotworowymi — zaznacza Natalia Palmowska.

Na ten cel spółka otrzymała dotacje z PARP. Warto podkreślić, że obecnie na NewConnect i głównym parkiecie nie ma podobnej firmy działającej w branży health & wellness.

Puls Firmy
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
×
Puls Firmy
autor: Sylwester Sacharczuk
Wysyłany raz w tygodniu
Sylwester Sacharczuk
Użyteczne informacje dla mikro-, małych i średnich firm. Porady i przekrojowe artykuły, dzięki którym dowiesz się, jak rozwinąć biznes
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Zawiślińska

Polecane