Najsławniejsza ośmiornica świata wystąpi w reklamie

DI, Presserwis
opublikowano: 13-07-2010, 09:57

Ośmiornica Paul, która trafnie wytypowała wyniki spotkań reprezentacji Niemiec na piłkarskim mundialu, trafiła do reklam producenta mrożonek – firmy Iglo, informuje Presserwis.

Hasło kampanii promującej serię mrożonek z owocami morza firmy Iglo będzie brzmiało: ”Gdzie właściwie podział się Paul?”.

Jak donosi Presserwis, projekt zrealizowała agencja BBDO z Düsseldorfu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Najsławniejsza ośmiornica świata wystąpi w reklamie