Negocjacje z trudnym klientem

Joanna Inorowicz
10-05-2005, 00:00

Krajowa Izba Gospodarcza organizuje dwudniowe szkolenie „Jak podtrzymywać dobre relacje i negocjować z trudnym klientem, dostawcą, partnerem”. Odbędzie się ono 1 i 8 czerwca w siedzibie KIG (Warszawa, ul. Trębacka 4), w godz. 10-16. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się m.in., jak układać relacje z klientem, jak wywierać wpływ i skutecznie przekonywać, jak negocjować z trudnym partnerem oraz jak radzić sobie w sytuacji konfliktu negocjacyjnego. Koszt uczestnictwa wynosi 960 zł i obejmuje wykłady, materiały, świadectwo uczestnictwa i lunch. Zgłoszenia chętnych przyjmowane są do 24 maja.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Joanna Inorowicz

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Negocjacje z trudnym klientem